Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 noiembrie 2011

Corespondenta (1)


.


From: STEF MARIAN IRIMIE
To: sau beloia
Sent: Sunday, November 6, 2011 10:03 PM
Subject: Fw: Cerere la Ord de zi ANDR

Cand am pomenit de Ion Cantea, am gresit data.

Cele afirmate s-au consumat in anul acesta.

Stef M.

FROM:

Message flagged

Monday, November 7, 2011 8:44 AM

http://a323.yahoofs.com/coreid/49b93485i240dz/vmYx9IsierP4Foy6GSdUjdFf/100/tn48.jpg?ciAa60QBcto8DWy0

Message body

D-le Stef,

Mi se pare foarte interesanta scrisoarea lui Ion Cantea, iar limbajul arhaic-telegrafic in care este scrisa este si mai interesant! Constat ca a fost trimisa unei liste de persoane - probabil ca acestea au calitatea de detectivi. Cunoasteti cumva reactia vreuneia dintre acestea fata de solicitarea (probabil respinsa) lui Ion Cantea?

Din material si din lista de send/caseta de distribuire nu rezulta insa ca cerera ar fi fost trimisa si presedintei Maria Bumbaru, sau Consiliului Director al Asociatiei, decat daca adresa summerschoolromania@gmail.com, inserata la campul de distribuire, apartine Adunarii Generale Ordinare din 6-8 mai 2011.

Scrisoarea lui Cantea nu pare o contestare propriu-zisa la adresa presedintei, ci un semnal, chiar daca cu indiferenta a fost tratat de cea vizata, un semnal ca in ANDR ceva pare sa nu mearga asa cum trebuie, ca asocierea este schioapa sau oarba, ca ar putea, inca de la constituirea Asociatiei, sa se fi nascut si sa fi fost mentinute si perpetuate probleme structurale, din a caror cauza, acum (atunci, in luna aprilie 2011, cand este semnata acea cerere), asocierea profesionala a detectivilor sa aiba de suferit.

Intr-o prima consideratie, Ion Cantea nu a facut altceva decat sa adreseze o cerere pentru a fi incluse pe ordinea de zi si dezbatute, la lucrarile unei adunari generale, cateva aspecte de cert interes pentru participanti.

A cerut sa se discute, nu sa se modifice Statutul si Regulamentul de functionare a ANDR.

A cerut sa se prezinte anumite documente ale Asociatiei si sa se discute pe marginea lor, fara nicio trimitere la vreo stare de ilegitimitate sau de ilegalitate.

Cand insa a cerut sa fie inclusa pe ordinea de zi identificarea - cu acte de stare civila! - a presedintei Asociatiei, cererea sa face o trimitere directa la o stare de ilegalitate, sugerand ca el, Ion Cantea, detine elemente potrivit carora o persoana nu este cine pretinde ca este! Ceea ce ar fi deosebit de grav, de oriunde ai privi lucrurile!

Mai departe, cerand presedintei sa prezinte adunarii generale atestatul sau de detectiv particular, eliberat de catre IGPR, Ion Cantea pare sa stie dinainte ca Maria Bumbaru nu ar detine acest document.

Abia acesta pare sa fie un atac la adresa functiei detinute de presedinta, sau chiar la adresa acesteia, caci daca s-ar dovedi o impostura legata de aceasta functie, postul ar trebui urgent vacantat.

In succesiunea celor solicitate in scris de Ion Cantea si adresate Consiliului Director al ANDR, personal presedintei Maria Bumbaru, catre finalul cererii se mai solicita dezbaterea si aprobarea de catre Adunarea Generala a unui sir de propuneri, aprobari care daca ar fi fost date prin vot ar fi putut semnifica faptul ca la data respectiva in ANDR s-a produs o completa si totala reasezare a Asociatiei pe cu totul alte baze, fundamente si principii.

Or, in opinia mea, o asemenea transformare de proportii ar fi putut avea loc doar daca in adunarea generala a detectivilor s-ar fi dovedit si adunarea ar fi constatat ca sunt nule vechile situatii, actele constitutive, Statutul si Regulamentul de functionare, declaratiile de asociere a membrilor fondatori etc.

Imi pun o prima intrebare - oare Ion Cantea a stiut el ce a stiut cand a cerut includerea pe ordinea de zi a acestor subiecte?

A doua intrebare - oare presedinta Maria Bumbaru a pus cererea lui Ion Cantea in discutia Consiliului Director al ANDR, la sedinta ce probabil a precedat lucrarile adunarii din 6-8 mai 2011, si structura colectiva a respins cererea petentului? A supus-o la vot ori a respins-o prin propria vointa si putere si a bagat-o sub pres, considerand ca asociatia nu este a detectivilor, ci a sa exclusiv?

A treia intrebare - Ion Cantea, ca membru cu drepturi depline al ANDR, s-a limitat la acest simplu demers pentru a-si aduce contributia la dezvoltarea cadrului democratic care domneste in activitatea de conducere a Asociatiei sau a inteles sa continue a milita pe taramul imbunatatirii relatiilor de asociere conform vointei si puterii membrilor acesteia?

Cu stima,

S. Beloia.

.

Un comentariu:

  1. Din intamplare am descoperit acest materiat scris de stimabilul coleg S. Beloia astazi 17 noiembrie 2013 si sunt surprins de acest comentariu.
    Domnule Coleg S. Beloia,
    In calitatea mea de cetatea "Om al Muncii" (sa ne aducem aminte de aceasta expresie cu care am fost invatati din vremuri apuse) si de principiile mele profesionale si de loialitate fata de sef si grupul din care fac parte, pot sa confirm corectitudinea mea nativa, urasc minciuna, tradarea, scoaterea castanelor din foc cu mana altuia, barfa pe la spate precum si aplauzale false.
    De cand m-am nascut numele meu a fost si este Ion Cantea si ma mandresc ca nu am facut in viata mea ceva de care sa-mi fie rusine si sa nu fiu demn de numele meu >Ion Cantea<.
    INSA;
    1. Indiferent ce v-a spune unii colegi Detectivi Presedinta ANDR Maria Bumbarul a fost si cred ca mai este, cel mai bun organizator de simpozioane si/sau intruniri cu si in interesul detectivilor particulari.
    2. Din motive reale necunoscute iar invocate ar fi fost ca nu platisem cotizatia de membru ANDR (barbi), de la acel moment am fost exclus din ANDRE.
    3. NU am intervenit pe langa Consiliul Director ANDR privind excluderea si nici altele pentru ca eu Ion Cantea nu as spune ca mi-am atins scopul, mai degraba as spune ca am aflat ce ma interesa prin aceasta diversiune riscanta as mumio.
    In premiera domnule S. Beloia aflati ca un grup de inalta putere si care se afla in zone nevazute dar de acola se da "ora exata", mi-a facut viata imposibila prin distrugerea demnitatii, distrugerea familie, distrugerea afacerilor precum si a vietii personale.
    O parte din motive sunt cunoscute dar ne concludente pentru mine.
    Intamplarea se face ca de aceste motive are cunostinta si presedinta ANDR Maria Bumbaru si nu in ultimul rand Presedintele de Onoare ANDR din cate cunosc.
    DECI; cred ca ANDR a respectat un ordin, dar cum dracului se face ca si dumneavoastra dl. S. Beloia si eu Ion Cantea cat si o parte dintre colegi noastrii, ne invartim in jurul aceleas axe.
    Poate sunteti curios dl. S. Beloaia sa aflati doar unul dintre motive, il aveti; la revolutie am strigat >Jos Comunismul<, da am strigat intr-o situatie inedita, la moda, de spectacol, am fost in Piata Universitati unde in pasaj vindeam ravase prin Uniunea Artistilor Plastici, am vazut si am trait tot in decembrie 1989.
    O precizare NU am fost membru PCR, dar am scris multe lozinci cu sloganuri comuniste si am fost foarte apreciat de lideri comunisti cu care aveam contact.
    Cu stima,
    Ion Cantea

    RăspundețiȘtergere