Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 august 2015

Cum a fost legat destinul meu de ziua de 23 august!



Astazi, la 23 august 2015, ma intreb ce serbez eu la 23 august? Destinul a facut ca o parte din evenimentele anuale fericite ale familiei mele sa fie serbate in ziua a 23-a a lunii a opta.
In fiecare an la 23 august, familia mea era in sarbatoare!

Sa vedem!

La 23 august 1981 s-a nascut fiul meu.

La 23 august 1985 am absolvit Scoala Militara de Ofiteri Activi a Ministerului de Interne (MI), am fost avansat la gradul de locotenent de securitate si am sarbatorit aniversarea varstei de 4 ani a fiului meu.

La 23 august 1989 am fost avansat la gradul de locotenent major in cadrul Departamentului Securitatii Statului (DSS) din cadrul MI si am sarbatorit aniversarea varstei de 8 ani a fiului meu.

La 23 august 1994 am fost avansat la gradul de capitan in cadrul Serviciului Roman de Informatii (SRI) si am sarbatorit aniversarea varstei de 13 ani a fiului meu.

La 23 august 1999 am fost avansat la gradul de maior in cadrul SRI si am sarbatorit majoratul fiului meu.

La 23 august 2000, prin Decretul 973 am fost decorat cu Semnul onorific "In Serviciul Armatei", pentru "15 ani de activitate si rezultate merituorii in indeplinirea atributiilor si in pregatirea profesionala".

La 23 august 2004 am fost avansat la gradul de lt colonel in cadrul SRI si am sarbatorit aniversarea varstei de 23 de ani a fiului meu.

La 23 august 2006, prin Decretul 1220 am fost decorat cu Semnul onorific "In Serviciul Patriei", pentru "20 ani de activitate si rezultate merituorii in indeplinirea atributiilor si in pregatirea profesionala".

La 23 August 2006 am scris cererea de trecere in rezerva din SRI si am sarbatorit aniversarea varstei de 25 de ani a fiului meu.

Astazi, 23 august 2015, serbez ziua de nastere a fiului meu si privesc peste umar la cariera de ofiter.



Un comentariu:

  1. Bună ziua domnule colonel, am citit întâmplător articolul dvs și sunt bucuros să constat că nu toți ofițerii de securitate au fost omorâți în 89 sau au decedat în condiții naturale. Va felicit pt curajul de a declara public că ați fost ofițer de Securitate. Din păcate trădarea este azi o preocupare națională... Eu sunt fiu de general de Securitate, fost șef de Serviciu 2 Contrainformații Economice, fost inspector-șef, etc, etc. După lovitura de stat din 1989, și tânăr militar și fiindjurnalist fiind, am constatat că o parte din foștii colegi ai tatălui meu fuseseră asasinați sau dispăruseră suspect, fapt ce m-am întristat foarte tare... Am stat 5 ani cu frică să nu fie și tatăl meu unul din personajele ce se bifau parca pe o listă neagră. Ați lucrat in SRI oricum știți mai multe decât mine... Eu v-am contactat pt că vreau sa scriu o carte despre toate grozăviile astea care le-am trăit alături de tatăl meu și de unchiul meu (colonel de Artilerie). Soția și fata mea zic că sunt nebun! Eu zic doar că am datoria morală să las tinerei generații sau macar unei arhive un semn, fie el cat de mic, ca martor al istoriei, spre a se putea dovedi mai târziu că oamenii aceia cu petlite albastre nu au fost nici criminali nici teroriști! Au fost niste eroi martiri! Va mulțumesc din suflet pt timpul acordat și vă spun că tare bine mi-ar prinde o încurajare, că să știu că n-am înnebunit de tot... (m.me/acvila90 ⚔️🇷🇴 * acvilastudio90@gmail.com * Facebook: Familia Mihael Gabriela Andrei).

    RăspundețiȘtergere