Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 decembrie 2011

La multi ani, colegi detectivi!


.

Daca modestele mele texte privind detectivismul va aduc disconfort, depun o cerere de iertare.

Daca nu ati stiut, va spun din nou ca iubesc profesia fara sa fiu iubit, am slujit-o fara sa fiu pretuit, i-am daruit, mi-a luat si m-a respins, i-am iertat si nu a apreciat, am indurat fara murmur si am crezut fara sa vad! Iar cand as fi putut avea totul, de toate m-am lipsit!

Membri sau nu ai Asociatiei Nationale a Detectivilor din Romania – va adresez cele mai sincere urari de sanatate la cumpana dintre ani, cazuistica bogata si clienti multumiti!

La multi ani si multe sarbatori fericite in 2012!

Al Dv,

Detectiv Saul Beloia

Timisoara, 28.12.2011

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu