Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 aprilie 2012

Ce patesti daca scrii nefavorabil despre Curtea Constitutionala?

.


de Saul Beloia
.
Stimati corespondenti, prieteni, membri ai familiei, o vreme (scurta, sper eu) nu veti mai primi scrisori de la mine prin posta electronica!

Motivul este acela ca la doua zile dupa ce, la 1 aprilie v-am anuntat postarea pe blogul http://www.detectivsauinvestigatorprivat.blogspot.com/ a unui text de o oarecare sensibilitate pentru Curtea Constitutionala, de fapt, dupa ce l-am invocat pe Ceausescu si i-am cerut sa invie ca sa vada ca si altii ofera pansionarilor 38 de lei fara a fi huiduiti din piata, functia de trimitere de la adresa mea de posta electronica de la Yahoo.com – s-a “defectat” si nici pana astazi, 4 aprilie nu imi permite sa trimit scrisori.

Defectiunea apare pentru prima oara in cei 9 ani de cand folosesc posta electronica.
Este drept ca imi pot deschide scrisorile primite, le pot parcurge, le pot sterge, dar nu le pot retransmite si mai mult - nu pot initia trimiteri primare. Am verificat volumul de scrisori existente in lista de send, am facut curat, am verificat si nivelul inbox-ului, am facut curat si acolo, la fel am procedat si in lista de trash si in cea de draft, crezand, in naivitatea mea, ca este un neajuns pur tehnic, determinat de volumul mare al traficului meu de corespondenta. As, nu acestea erau motivele blocarii

Acum pot spune ca este intr-adevar un neajuns tehnic dar care nu a aparut pur si simplu, ci dupa ce articolul meu si-a produs efectul, deranjand pe cineva – nici nu are importanta pe cine!

Nu voi discuta aici despre dreptul meu la intimitatea informaţiei, implicând stabilirea de reguli privind colectarea şi utilizarea datelor mele cu caracter personal, despre intimitatea mea fizică, privind protecţia împotriva imixiunilor, despre intimitatea comunicaţiilor mele, care acoperă securitatea şi intimitatea corespondentei mele poştale şi electronice, a telefonului şi a altor forme de comunicatie sau despre intimitatea mea teritorială, privind stabilirea de limite pentru amestecul în sfera locuintei mele sau a altora pe care le folosesc, precum locul meu de muncă sau spaţiul public in care ma misc.
Acestor subiecte le voi dedica alte spatii de comunicare virtuala.

Trag nadejdea ca pasul urmator nu va fi sa mi se viruseze blogul, asa cum s-a mai intamplat nu de mult si cu un alt jurnalist timisoarean, profesor de istorie, ce tot scria zeflemitor despre un anume Rilu Trilu din municipiu, ci sa imi fie repus in functie dreptul meu de a trimite scrisori prin reteaua Internet.

Trag nadejdea ca persoanele deranjate de cele scrise de mine isi vor face timp sa realizeze ca nu sunt potrivit pentru a mi se baga pumnul in gura din mai multe motive, din care eu invoc unul singur – de curand mi-am facut o lucrare stomatologica noua!

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu