Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

joi, 12 martie 2015

Orga pluvială, de Saul Beloia






Orga pluvială
de Saul Beloia

Iar, apa-n şuvoaie se scurge din ceruri,
Brădează pămantul, pătrunde în mine,
Mă-nmoaie, mă-nmoaie. Pâraie fluide
Mă spală pe faţă şi aburii reci
Intunecă cerul în nopţile prea lungi!

Mii de cicluri se-ntretaie, -şi trăiesc veacul şi dispar,
Iară lacul se întinde, se lăţeşte împrejururi.
-Naintând încet spre mine, mă cuprinde la mijlocu-i.
Pe movila de nisipuri. Fruntea mi-i moale, -mbibată cu apă
Şi gândul îmi fuge-n bureţii de mare.

Când norii de plumb se-mping in ocean
Vestind uraganul cu mugeturi de vânturi,
In valuri gigantice şi zbateri de ape
Mă năpustesc, curgând, mă zbat si mă-nvolbur,
Apă albastră stransă de-oceanul de ape.


Baneasa, 1983

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu