Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 17 octombrie 2015

Octombrie 2014 - consilierul judetean Anca Floroiu de la Sibiu ia atitudine!



Sa ne amintim: la 17 octombrie 2014, consilierul judetean Anca Floroiu de la Sibiu lua atitudine impotriva directiei gresite a fenomenului politic din Romania si decide sa activeze pe viitor ca si consilier judetean independent.

Dupa un an de zile, rezultatele gestului ei sunt deja vizibile, printre acestea numarandu-se si aparitia ca o necesitate a Partidului Puterii Umaniste!

Iata cum isi explica Anca Floroiu crezul ei politic in urma cu un an de zile (sublinierile ne apartin):

"Cineva m-a întrebat astăzi: ce-ți trebuie ție politică? I-am răspuns: Dacă toți stăm deoparte, dacă ii lăsăm în față pe cei care îi blamăm, pe cei cărora le reproșam servilismul si proastele obiceiuri, dacă nu dăm dovadă de spirit civic și patriotism, dacă vom continua să cârcotim fără să construim, atunci suntem pierduți ca nație!

Dragi oameni, stiu că mulți nu sunteți de acord cu preocuparea mea în ceea ce privește politica dar, la fel de bine știu că politica ocupă un loc extrem de important în viața noastră și fără ea nimic nu se mișcă! În același timp știu că sunt un om politic atipic, care nu are nicio ambiție la alt nivel decât bunul mers al treburilor în județul Sibiu! Înclinația mea socială nu este niciun secret și aceia care în decursul anilor au muncit alături de mine știu foarte bine acest lucru.Vreau sa fie bine celor din jurul meu mai mult decât mă gândesc la binele meu! Pot fi acuzată de egoism? Nu! 

Este de datoria mea să spun celor care au avut încredere în mine și m-au propulsat în Consiliul Județean Sibiu că am decis, începând de ieri 16.10.2014, să devin Consilier Județean Independent, încercând prin prisma acestei funcții să reprezint cu egala mândrie si interesele celor care mi-au daruit increderea lor si ale celor care m-au privit cu suspiciune!

Știu că, spunând aceste lucruri dau curs speculațiilor dar sunt pregătită să arăt că se poate face politică fără interese, la vedere, fara susțineri obscure sau demagogii!

Crezul meu este acela că un om politic face campanie electorală în fiecare zi a vieții lui prin ceea ce este el în viața de zi cu zi și prin ceea ce face pentru cei care i-au acordat încredere!

In mod normal nu mi-ar fi trebuit politică. Muncesc, am satisfacția muncii depuse, mă simt împlinită ca mamă si, deși am eșuat în casnicie tocmai pentru că m-am implicat prea mult pentru binele altora, mă simt implinita ca Om!

Pentru toate aceste lucruri și pentru multe altele, vă mulțumesc vouă, Oamenilor din viața mea!"

*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu