Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 octombrie 2015

Publicatia TOP BUSINESS - carte de vizita

Saul Beloia



Nu demult, treburile m-au dus la Sibiu, alaturi de o mare adunare de oameni entuziasti, de toate varstele si profesiile dar de o singura convingere – cea intru mai bine!
Dincolo de castigul ceasurilor petrecute alaturi de toti aceia, am mai fost castigat cand cineva mi-a inmanat un ziar economic voluminos – lucru destul de rar astazi cand toata lumea iti trimite link-uri spre situri de presa.

Luat cu drumul inspre casa si cu alte ganduri, am deschis ziarul abia a doua zi, l-am rasfoit in graba, dar mai apoi l-am citit pe indelete si la urma am cazut pe ganduri. Ceva imi placuse in coloanele ziarului!
Dar mai ales, dincolo de cateva nume cunoscute din caseta redactionala, imi placea editorul ziarului, un anume ONG „Acceleratori ai performantei”, ceea ce presupune o preocupare in domeniul valorizarii capitaluluii uman, chestie care imi placea teribil de mult, mie, format la scoala veche dar traitor pe langa noua scoala!



Intr-un medalion de pe frontispiciu sade inscriptia  „In tara unde prostia e iertata, nici inteligenta nu trebuie pedepsita”, ceea ce iarasi mi-a placut-, iar in zona de sub titlu se anunta ca am in fata o publicatia internationala de promovare a performantei economice, fiind enumerate alaturi de Bucuresti cateva capitale europene si citadele de peste ocean.

Intamplator sau nu, de pe pagina a doua a publicatiei imi zambeste prieteneste doamna eurodeputat Maria Grapini, copresedinta Partidului Puterii Populare – social liberal, care semneaza in aceeasi pagina o scurta dar concisa pledoarie in favoarea profesionalizarii politicienilor romani. Nu mai spun ca si acest lucru mi-a placut, fara sa mai vorbesc despre buna prezentare facuta partidului in cateva cuvinte, in preambul la Apelul catre Romania clasei de mijloc, veritabil program politic ce priveste o tara intreaga!

Stiam despre doamna Maria Grapini ca in urma cu zece ani a renuntat la o afacerea proprie de mare succes pentru a merge in  politica, animata de dorinta de a initia schimbari in legislatia conceptelor economice romanesti, in sensul sprijinirii mediului IMM ca si pepiniera a clasei de mijloc in Romania.



Acum, aflata la copresedintia provizorie a Partidului Puterii Umaniste – social liberal pana la apropiatul congres al formatiunii, constat ca alaturi de „armata” de organisme neguvernamentale favorabile domeniului economic al IMM-urilor, doamna Maria Grapini a creat si un vehicul politic pentru crezul sau, prin intermediul caruia sa duca lupta in domeniul legislatiei economice. 
Ceea ce spune suficient de multe despre determinarea sa fata de un proiect ce l-a initat in urma cu un deceniu.

.
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu